مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

صرافی ژوپیتر به دنبال بهبود تجربه کاربری و کارایی! منتظر صعود قیمت JUP باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ژوپیتر (Jupiter)، صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا، در حال ارتقای ویژگی‌های کلیدی پلتفرم خود است که نوید بهبود تجربه کاربری و افزایش کارایی را می‌دهد.

این به‌روزرسانی‌ها که توسط بنیانگذار ژوپیتر با نام مستعار meow در پلتفرم X اعلام شده‌اند، بر کاهش تأخیر قراردادهای دائمی، بهبود جستجوی توکن، مسیریابی کارآمدتر و برقراری تعادل بین امنیت و سهولت استفاده برای کاربران، تمرکز دارند.

انتشار خبر این پیشرفت‌ها منجر به افزایش حس خوش‌بینی میان سرمایه‌گذاران شده است؛ چرا که پتانسیل رشد برای توکن بومی ژوپیتر، یعنی JUP را به همراه دارد.

با این حال و با وجود این اخبار مثبت، قیمت JUP با یک افت ۷.۹۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته مواجه شده و در حال حاضر در محدوده ۱.۰۶ دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار این توکن نیز ۷.۹۱ درصد کاهش یافته است.

کاهش قیمت JUP می‌تواند ناشی از افت کلی بازار ارزهای دیجیتال باشد؛ زیرا SOL، ارز دیجیتال بومی بلاکچین سولانا نیز در همین مدت با کاهش ۷.۱۳ درصدی روبرو شده و با قیمت ۱۴۶ دلار معامله می‌شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع JUP!
با یک کلیک ژوپیتر (JUP) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید JUP

جزئیات بیشتر در مورد به‌روزرسانی‌های ژوپیتر شامل موارد زیر است:

• کاهش تأخیر قراردادهای دائمی برای بهبود سرعت و پایداری اجرای آن‌ها.

• ارتقای قابلیت جستجوی توکن برای کمک به کاربران در یافتن سریع توکن‌های مورد نظرشان.

• بهبود مسیریابی برای ادغام سریع‌تر توکن‌ها و بازارها در موتور مسیریابی صرافی و رفع مشکلات مربوط به مسیرهای جعلی.

• ایجاد تعادل بین امنیت و سهولت استفاده برای انجام ایمن و راحت معاملات توسط کاربران.

• ایجاد یک لیست توکن جدید با استفاده از داده‌ها و پیشنهادات جامعه.

کاهش اخیر قیمت JUP، در کنار این پیشرفت‌ها، ‌احساسات متضادی را در مورد تغییرات آتی این توکن برانگیخته است. با این حال، بسیاری از کارشناسان معتقدند که به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای ژوپیتر می‌توانند در بلندمدت بر قیمت JUP تأثیر مثبت بگذارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ