مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

همکاری گسترده بنیاد تن و صرافی هش‌کی! رالی قیمت TON در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ماه آوریل، اخباری مبنی بر همکاری استراتژیک بین بنیاد تن (TON) و شرکت هش‌کی (HashKey Group)، با هدف تقویت قابلیت‌های مدیریت خزانه‌داری تن در منطقه آسیا و اقیانوسیه منتشر شد.

این همکاری، تلاشی هماهنگ برای استفاده از منابع و تخصص شرکت هش‌کی در راستای تقویت زیرساخت و کارایی عملیاتی اکوسیستم تن است. چشم‌انداز هر دو نهاد از این همکاری، افزایش دسترسی و قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال در منطقه مذکور است.

با لیست کردن تن‌کوین در پلتفرم هش‌کی که معتبرترین صرافی در هنگ‌کنگ محسوب می‌شود، این منطقه به تثبیت موقعیت خود به عنوان یک هاب در حال رشد کریپتو ادامه می‌دهد. صرافی هش‌کی اعلام کرده است که معاملات تن‌کوین از تاریخ ۹ می آغاز خواهد شد.

البته مشارکت بین بنیاد تن و شرکت هش‌کی فراتر از فهرست شدن TON در این پلتفرم است و هر دو نهاد به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اکوسیستم تن هستند.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TON

این موضوع منعکس‌کننده یک چشم‌انداز مشترک برای رشد و توسعه آینده ارزهای دیجیتال، با تمرکز بر گسترش دسترسی و ادغام آن در زندگی روزمره است.

هدف این مشارکت، ایجاد محیطی یکپارچه‌تر و کاربرپسندتر برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال با اولویت‌ بهبود تجربه کاربر در اکوسیستم تن است که به پذیرش و تعامل گسترده‌تر با آن منجر خواهد شد.

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، قیمت تن‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با ۳.۶ درصد کاهش به ۵.۷۲ دلار و ارزش بازار آن به ۱۹.۸۸ میلیارد دلار رسیده است.

علی رغم این کاهش، قیمت تن‌کوین طی هفت روز گذشته رشدی ۲۰ درصدی را تجربه کرده که از پتانسیل افزایش بیشتر آن در آینده حکایت دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ